Új reklámja miatt kénytelen magyarázkodni a Magnum
"Egy ölelés a barátomnak – ez az én bűnös élvezetem" - a világ egyik legnagyobb jégkrémmárkáját új reklámja miatt támadják.
Számos kritika érte a Magnumot új reklámja miatt, amiért egymáshoz hasonlította a jégkrém fogyasztásának „bűnös élvezetét”, és egy olyan férfi bebörtönzését, aki egy másik férfihoz vonzódik. Az Unilever tulajdonában lévő jégkrémmárka az Egyesült Királyságban, a Spotify zenealkalmazás felületén közölte új reklámját, amelyben egy férfi beszél arról, hogyan közösítik őt ki mássága miatt.
„Egy ölelés a barátomnak – ez az én bűnös élvezetem” – hangzik el a mondat az ismeretlen akcentussal beszélő férfitól, aki azt is hozzáteszi, hogy az országában akár 10 év börtön is kaphat, ha ilyet tesz. A Magnum szóvivője szerint a reklám üzenete az, hogy a „bűnös élvezetek” nem mindig azt jelentik, mint amire számítanánk.
A Magnum hirdetését rengeteg kritika érte. A Twitteren többen nevezték a reklámot undorítónak, rasszistának és homofóbnak. A hirdetés elvileg csak azoknak jelentek meg, akik nem fizetnek elő a zenehallgatós applikációra, ennek ellenére sokan kérték a Magnumtól annak visszavonását.