A Diesel több mint tízezer követőt vesztett az LMBTQ-s reklámjai miatt
A legtöbb márka csapásként értékelné, ha több ezer követőt veszítene az LMBTQ miatt, de a Diesel ezt másként látja.
A Diesel márka kénytelen szembenézni azzal a ténnyel, hogy a Pride-hónap ideje alatt 14 ezren mondtak búcsút az Instagram-oldalának.
Ez annak köszönhető, hogy a cég Pride és LMBTQ témájú hirdetéseket tett közzé a közösségi oldalán. Ezért sokan úgy döntöttek, hogy nem kíváncsiak többé a márka Instagramon közzétett posztjaira.
A Diesel szóvivője kijelentette, hogy a vállalat mindig is az LMBTQ-közösség büszke támogatója volt. A 14 ezres követő vesztés viszont arra utal, hogy nem mindenki osztja ugyanazokat az elveket, mint a Diesel.
LMBTQ-ellenes emojin dühöngtek az internet felhasználói
Az „új emojit” januárban fedezték fel, mikor egy Mitchell nevű felhasználó a szivárványzászlót és a tiltó emojit egymás mellett használta tweetjében. Az iPhone-ról böngésző twitterezőknél az áthúzott karika a zászló fölé került. Ezzel azt a hatást keltette, mintha egy különálló emoji lett volna.
A vállalt kiemelte, hogy fontosak számukra a követőik, de a szeretet túlmutat a puszta számokon, írja a Design Taxi.