Ugrás a tartalomra
x

Hiba vagy bátorság? A világmárka új, meleg barát kampányán felbolydult az internet

Egy vezető divatmárka az új tavaszi-nyári kampányát a melegekre építette, és ezzel jócskán kiverte a biztosítékot az Instagram népénél. Nézzük a pro és kontrákat, na meg a képeket!

A Suit Supply bemutatta első kampányfotóit az Instagramon, amin kizárólag meleg párok szerepelnek, persze a legmenőbb és legprofibb módon, nem beszélve a ruhákról. A márka idei szlogenje: "Ne csak passzoljon, találd meg a tökéletesen hozzád illőt." Ezt a jelmondatot ferdítették kicsit el, illetve csavartak ügyesen rajta, így született meg az LMBTQ közösségre épülő fotósorozat. A képekre érkező reakciók elég változatosak, mondhatni szélsőségesek, sokan kiakadtak rajta. Állítólag a márka el is vesztett közel 10.000 követőt emiatt az instán.

Egyesek azt mondják, hogy fantasztikus és bátor húzás volt erre a közösségre építeni a kampányt, mások szerint viszont ez így épp oly diszkriminatív, mint, amikor csak heterók szerepelhetnek egy kampányban, hiszen most a Suit Supply kizárja a heteró ügyfeleket. És lássuk be, a legteljesebb nyitottság mellett is azt mondhatjuk, van ebben az utóbbiban némi igazság.

 

A márka egyelőre nem reagált a felbolydulásra, de a vezérigazgató, Fokke de Jong elmondta: azért váltott ki ekkora nem tetszést a kampány, mert sok országban maga a melegség nem elfogadott. Tehát az emberek épp úgy nem tudnak mit kezdeni egy ilyen kampánnyal, mint magával a másság elfogadásával.

Azért van itt két dolog, ami megmosolyogtató szerintem. Egyrészt manapság a divat világában, akik kicsit is értenek hozzá, tényleg fennakadnak ilyesmin? Tudván, hogy a legnagyobb dizájnerek melegek? Szóval a legluxibb és legszebb dolgokat, művészeti alkotásokat az LMBTQ közösségnek köszönhetjük. A másik dolog, hogy a Suit Supply egy férfi márka. Furán néznének ki női modellek a kampányban. Bár, volt már erre példa náluk...

 

noizz.hu

 

Drupal 8 Appliance - Powered by TurnKey Linux