Elkapkodták az ELLE homoszexuális szerelmes párokat címlapon szerepeltető példányait
Két hét alatt mind a 15 ezer nyomott példányt megvásárolták az olvasók a női magazin szeptemberi számából.
Mint arról korábban a Media1 is beszámolt, az ELLE magazin a szerelem sokszínűségét kívánta bemutatni azáltal, hogy három különböző címlappal jelent meg, azokon meleg párokat bemutatva.
A kiadó most pénteken arról számolt be, hogy a lapszám remittenda nélküli eladásokat produkált, vagyis nem érkezett be az árusoktól belőle megmaradt példány.
A Brit Media – melynek új neve a tulajdonosváltása óta Michaeli, Schwartz & Brit Media – egyúttal bejelentette, hogy saját webshopot indított, ahol vállalják, hogy a magazinokat ingyenesen házhoz szállítják.
„Az ELLE magazin ereje a társadalmi érzékenységében, a nemzetköziségében és a jó tartalomban rejlik, amelyet láthatóan az olvasók is értékelnek. A szerkesztőség Liptai Lívia vezetésével fantasztikusan végzi a munkáját, a kiadó pedig a jövőben is támogatni fogja őket a bátor ötletekben” – mondta el Milkovics Pál vezérigazgató.
A magazin legfrissebb, szeptember 23-án, csütörtökön megjelent száma ezúttal a mentális problémákkal, valamint az azokat övező stigmák leküzdésével foglalkozik. A megjelenéssel párhuzamosan egy kampányt is indítottak, melyben arra kérik az olvasókat, hogy meséljék el ők is őszintén a saját történetüket.
„Hallgassuk meg egymást, és mondjuk ki hangosan, hogy hogyan is vagyunk valójában” – fogalmaznak.