Ugrás a tartalomra
x

A Pride szellemiségében keresi új munkatársait a Publicis Groupe Hungary

Az ország vezető kommunikációs ügynöksége idén nagyságrendileg 100, az emberek közötti egyenlőség mellett kiálló kollégával bővíti csapatát.

A Budapest Pride hónap kapcsán a sokszínűség és elfogadás fontossága különösen aktuális. Ezt az apropót ragadja meg az ország vezető kommunikációs cége, a többek között a Saatchi & Saatchi és Leo Burnett ügynökségeket tömörítő Publicis Groupe Hungary, hogy új lendületet adjon év végéig tervezett toborzó kampányának, aminek keretében havonta 8-10, éves szinten nagyságrendileg 100 ember felvételét tervezik.

Nemtől, kortól, származástól, szexuális orientációtól és nemi identitástól függetlenül olyan jövőbeli munkatársak csatlakozását várják, akik rendelkeznek a megfelelő szakértelemmel, és hisznek az emberek közötti egyenlőségben. A nyitott pozíciók folyamatosan frissülnek a vállalat honlapján.

 

“Szakmánkból fakadóan hiszünk a szavak teremtő erejében: az érzékeny témák melletti nyílt állásfoglalás segít katalizálni a társadalmi szintű kulturális változásokat. Emiatt tartjuk igazán fontosnak azt hangsúlyozni, hogy a Publicis Groupe Hungary egy olyan munkahely, ahol a sokszínűségre értékként tekintünk, és a diverz módon gondolkodó szakemberek biztonságos és elfogadó környezetben dolgozhatnak” – mondta el Sásdi Helga, a cég CEO-ja.

“A nagy médianyilvánossággal bíró cégek elkötelezettsége az LMBT+ közösség mellett a konkrét vállalásaikban tud a legjobban megmutatkozni: abban, ahogy belső kultúrájukat alakítják az ott dolgozók jóllétéért, azért, hogy valóban diszkriminációmentes és biztonságos munkahelyet biztosítsanak. Ezen felül egy kommunikációval foglalkozó vállalat a napi munkájában is sokat tehet a társadalmi egyenlőségért, például azzal, ha fellép az LMBT+ közösség reklámokban történő sztereotip vagy leegyszerűsítő ábrázolása ellen, vagy ha felkarolja az ügyet, mint ahogy a Publicis Groupe Hungary tette azt A család az család kampánnyal. Nagyon fontosnak tartjuk ezeket az elköteleződéseket és reméljük, hogy egyre több cég ismeri fel, hogy milyen sok gyakorlati eszköze van a társadalmi egyenlőség és igazságosság előremozdítására” – mondta el Majercsik Johanna, a Budapest Pride sajtószóvivője.

A Publicis Groupe Hungary a világ egyik legnagyobb kommunikációs cégcsoportjának, a Publicis Groupe-nak a tagja, a „Viva La Difference” szellemiség a cég DNS-ének része. A Publicis nemzetközi és hazai szinten is sok szálon kötődik a sokszínűséghez.

Globálisan:

Létrehozta Égalité nevű (mára több mint 1500 aktív tagot számláló) nemzetközi hálózatot az LMBT+ közösség ügyeit fontosnak tartó publicises munkavállalók számára,
Összesen 550.000 dollár adományt gyűjtött össze LMBT+ szervezeteknek,
Rendszeresen kutatja a munkaerőpiac sokszínűségét
2019-ben a European Diversity Award toplistás szereplői közé került.

Magyarországon:

A 2021-es Budapest Pride támogatója, és az idei eseménysorozaton a The voice of queer expats workshop házigazdája és szervezője
Ügyv CEO-ja a Nyitottak Vagyunk tanácsadói testületének tagja,
A család az család kampány ügynökségi partnere.

www.nlc.hu

Drupal 8 Appliance - Powered by TurnKey Linux