Ugrás a tartalomra
x

A Coca-Cola kitart a melegek egyenjogúságát hirdető plakátjai mellett

A világcég magyarországi képviselete a hírre reagálva közleményt küldött,  amiben azt írják, hogy a bírság összege 500 ezer forint, amit a hivatal azzal indokolt, hogy a plakátok jogszabályba ütköznek, mert állításpontjuk szerint azok „a gyermek- és fiatalkorúak fizikai, szellemi, érzelmi és erkölcsi fejlődését károsíthatják”.

A Coca-Cola #loveislove kampány célja az volt, hogy közvetítse azon értékeket amelyeket a vállalat régóta magáénak vall: az emberek sokszínűségébe és egyenlőségébe vetett hitet

– írja a cég. Azzal folytatják, hogy a Coca-Cola változatlanul hisz abban, hogy mindannyian egyenlőek vagyunk függetlenül a nemzetiségtől, vallástól, nemtől, életkortól, etnikai származástól, beszélt nyelvtől, hobbiktól és véleményektől. Reklámjainkban, posztjainkban, üzeneteinkben kifejezzük az általunk képviselt értékeket.

A kormányhivatal által kiszabott bírsággal szemben fellebbezhetnek, a cég egyelőre annyit közölt, hogy „a következő lépések egyeztetése folyamatban van”.

Drupal 8 Appliance - Powered by TurnKey Linux