Ugrás a tartalomra
x

Hatalmasat kaszálhatott a Coca-Cola Boldog István ostoba, homofób bojkottján

Nem tudott vagy nem akart tájékoztatást adni a Coca-Cola arról, hogy a plakátbotrány kitörése után hogyan alakult a cég termékeinek fogyasztása Magyarországon. Jó eséllyel azonban győztes fogadást lehetne kötni rá, hogy mindazok,

akik bojkottot hirdettek a kóla ellen, egy sikeres marketingfogás részeseivé váltak

– írja a Népszava.

A Hit Gyülekezete vagy például a Mi Hazánk Mozgalom az ellen tiltakozott, hogy a cég reklámjában meleg és leszbikus párok is feltűntek. Elsősorban a fideszes Boldog István homofób megnyilvánulásának köszönhetően a Coca-Cola nagy publicitást kapott, a bojkott híre az Egyesült Államoktól Franciaországon át Nagy-Britanniáig sokfelé eljutott.

A lapnak nyilatkozó reklámszakember szerint a Coca-Cola ügyeset húzott. Ha Magyarországon csökkent is termékeinek népszerűsége (amiről nem tudhatunk biztosat), az esetleges veszteségért sokszorosan kárpótolja, hogy számos tekintélyes külföldi lapban pozitív összefüggésben szerepelt.

A magyarnál toleránsabb nyugati világban, amely nagyságrendekkel nagyobb piacot jelent, a melegek elfogadása jó hívószónak számít.

A Coca-Cola inkriminált posztereit egyébként nem más, mint Mészáros Lőrinc multimilliárdos egyik cége tette ki a budapesti plakáthelyekre. 

Drupal 8 Appliance - Powered by TurnKey Linux