Világmárkák meleg botrányai
A világon a legtöbb ismert márka már rájött arra, hogy az LGBT közönség rendkívül értékes célcsoport számára, így speciálisan a melegeket megszólító reklámokat is készít. Ugyanakkor az elmúlt évtizedben mégis volt néhány olyan botrány, amikor egy márka beleszállt a meleg közösségbe, mondanom sem kell, hogy a legtöbb esetben visszakozniuk kellett a közvélemény erőteljes negatív reakcióját követően.
Barilla - nem eszik olyan forrón a tésztát
2013-ban a Barilla tésztagyár elnöke, Guido Barilla egy rádiónak nyilatkozott úgy, hogy soha nem készítene homoszexuális párokat is szerepeltető reklámot, mert számukra a család szent, és nem tudja támogatni a melegek bármifajta gyermekvállalását. Az olasz cégvezér azt is hozzátette, hogyha ez nem tetszik a melegeknek, akkor vegyenek másfajta tésztát.
Ha tetszett valamelyik cikkünk, most egy kattintással megoszthatod barátaiddal! Kattints a cikk tetején, vagy alján található gombra!