Amikor a „keresztény szabadság” homofóbiája találkozik a profit mindenhatóságának „keresztény szabadságával”
Kevés szórakoztatóbb dolog van, mint nézni a Fidesz-közeli jobboldal vergődését, amikor az illiberális állam, azaz orbáni „keresztény szabadság” fogalma igazi értelmet kap, és annak két összetevője, a nagytőke feltétel nélküli kiszolgálása és az úgynevezett „hagyományos értékek”, például a homofóbia egymással szemben találja magát.
A Pestisrácokon egy felháborodott cikk jelent meg arról, hogy a Coca-Cola olyan plakátokat rakott ki a Széll Kálmán téren, amin két férfi ölelkezik, két nő pedig egymáshoz rakja a homlokát. A kormánypárti lap meg is mondta, mit jelent ez, a homoszexuális lobbi elért Magyarországra.
Azért szórakoztató ilyen esetekben nézni a jobboldali véleményvezérek cikkeit, mert ilyenkor gyorsan úgy csinálnak, mintha a tőke logikája nem számítana, és valami háttérhatalom csapna le az országra.
Pedig ennek a háttér-hatalomnak van rendes neve, úgy hívják őket, marketingesek.
A cikk folytatása: merce.hu