Otthagyják a hirdetők a Daily Mailt
Az olimpiai bajnok műugró Tom Daley és Oscar-díjas producer férje, Dustin Lance Black Valentin-napon jelentették be, hogy béranyától fog megszületni első gyerekük.
Ezután az angol médiapiacon meghatározó szereppel bíró, csaknem 1,5 milliós példányszámú Daily Mail napilap szerzője, Richard Littlejohn nekiment a házaspárnak.
“Ne tegyünk úgy, mintha a két apuka lenne az új norma”
címmel megjelent véleménycikkében a “Valaki adjon egy hányózacskót” kifejezést használta a műugró és a producer közös képére.
Az angol médiapiacon mindig is szalon-homofóbnak számító Daily Mail kommentelői még osztották is Littlejohn nézeteit, a hirdetők már nem.
A cikk megjelenése óta folyamatosan jelentik be a vállalatok, hogy a homofób anyag miatt a jövőben nem kívánnak a Daily Mail felületein hirdetni. A lista folyamatosan bővül, főleg az angol piacra fókuszáló cégek, bankok, tévécsatornák léptek eddig, de köztük van a videójáték-ipar egyik vezető fejlesztő cége, az Electronic Arts (EA) is.
ho