Ugrás a tartalomra
x

Otthagyják a hirdetők a Daily Mailt

Az olimpiai bajnok műugró Tom Daley és Oscar-díjas producer férje, Dustin Lance Black Valentin-napon jelentették be, hogy béranyától fog megszületni első gyerekük.

Ezután az angol médiapiacon meghatározó szereppel bíró, csaknem 1,5 milliós példányszámú Daily Mail napilap szerzője, Richard Littlejohn nekiment a házaspárnak.

“Ne tegyünk úgy, mintha a két apuka lenne az új norma”

címmel megjelent véleménycikkében a “Valaki adjon egy hányózacskót” kifejezést használta a műugró és a producer közös képére.

Az angol médiapiacon mindig is szalon-homofóbnak számító Daily Mail kommentelői még osztották is Littlejohn nézeteit, a hirdetők már nem.

A cikk megjelenése óta folyamatosan jelentik be a vállalatok, hogy a homofób anyag miatt a jövőben nem kívánnak a Daily Mail felületein hirdetni. A lista folyamatosan bővül, főleg az angol piacra fókuszáló cégek, bankok, tévécsatornák léptek eddig, de köztük van a videójáték-ipar egyik vezető fejlesztő cége, az Electronic Arts (EA) is.

ho

 

Drupal 8 Appliance - Powered by TurnKey Linux